donderdag 13 oktober 2016

3e reminder challenge #3 - Anything goes

Hallo lieve volgers.
Vandaag is het mijn beurt om mijn bijdrage te laten zien van onze 3e challenge
Anything goes/ Alles mag.
Jullie mogen maken wat je wilt, als het maar een plaatje is wat zelf is ingekleurd.
Je mag meedoen met 3 kaarten.

 
Dit is de kaart die ik als inspiratie voor jullie gemaakt hebt.

En heb hiervoor deze digi gebruikt
Ik heb deze ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden. Verder heb ik diverse mallen gebruikt. Het label kan je eruit halen en eventueel een boodschap achter op zetten.
 
Ook hebben we weer 2 sponsors.


We hebben al een aantal deelnemers, maar er kunnen er nog veel meer bij.
Jullie kunnen nog meedoen t/m 29 oktober 17.00 uur.
Tijd genoeg om mee te doen en kans te maken op een mooie prijs van onze sponsors.

Groetjes Nicolette



Geen opmerkingen:

Een reactie posten