maandag 5 december 2016

1e reminder Challenge #5 Traditional Christmas colors

Hallo lieve volgers,

Vandaag is het mijn beurt om een voorbeeld te laten zien voor de Challenge met als thema Traditionele kerstkleuren.
Dat moet toch niet al te moeilijk zijn aangezien bijna iedereen wel kerstkaarten maakt.
Je kunt je kaart insturen tot 28 december om 20.00 uur.

MAAR, Let op!!! Bij ons moet je natuurlijk wel een stempel, rubber of digitaal, zelf inkleuren.


Onze sponsors deze maand zijn:
- Christine Young van The Paper Nest Dolls. Neem er eens een kijkje, ze heeft zulke schattige stempels.  .Paper Nest Dolls

- Ilona's hobbyshop - Van alles wat je nodig hebt voor je hobby, kun je daar bestellen.

Zelf heb ik de stempel Snowman Avery gebruikt van The Paper Nest Dolls.
Ik heb de stempel ingekleurd met Distress inkt. De Basiskaart is een model dat ik 2 keer heb gesneden. De tweede keer een beetje kleiner. Beide keren is het gebruikte designpapier van een blok van de Action. 
Daarop heb ik een brede strook overdwars geplakt. Daarvoor heb ik eerst rood cardstock gebruikt met daarop wederom een designpapier van de Action. 
De stempel zelf heb ik rechthoekig geknipt en gemat op een roden carstock mal van Joy.

De groene versieringen zijn malletjes van allerlei verschillende merken gesneden uit groen cardstock. 
Het dennenappeltje is een echte, die ik doormidden heb gesneden, zodat het niet te dik werd in de envelop en bovendien makkelijker te plakken was.


Ik hoop dat jullie een beetje inspiratie krijgen door deze kaart.

Wat kun je winnen??
De winnaar wint 5 digi's naar keuze uit onderstaande 8

de gast dt wint 2 digi's naar keuze uit onderstaande 8
en een dt pakketje van Ilona's Hobbyshop voor de Januari challenge

top 1 wint 3 digi's naar keuze uit onderstaande 8
top 2 wint 2 digi's naar keuze uit onderstaande 8
top 3 wint 1 digi's naar keuze uit onderstaande 8





Geen opmerkingen:

Een reactie posten