zaterdag 21 januari 2017

5e reminder challenge 6


Vandaag mijn reminder  voor onze januari  challenge  Valentijn  op Creachicky’s.                 

Het is een kaart geworden met een middenvouw, dus daarom twee foto's dit keer.
Van onze Sponsor Bugaboo
heb ik de Digi  Ava and dragonheart gebruikt.
Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.

Het papier en de stempels komen beide van CraftEmotions.
Natuurlijk heb ik veel hartjes gebruikt, bloemetjes en washitape om alles te versieren.
De finishing touch heb ik met een hartjes kettinkje gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie weer gaan meedoen met deze challenge
en dat ik je een beetje heb geïnspireerd met mijn kaartje.

 We zullen deze keer at Random een winnaar kiezen.
Zo heeft iedereen evenveel kans op de prijs.
De Gastdesigner en ook de Top 3 zal door het DT-Team worden gekozen.

Met onze Challenge kun je nog meedoen tot 28 januari 17.00 uur.
Zorg wel dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel!

 Greetzzz Miriam





Geen opmerkingen:

Een reactie posten